Kapcsolatfelvétel és megrendelés: Az ügyfél először telefonon megadja nevét és lakcímét, majd részletesen ismerteti a rovarproblémát. Alternatívaként a weboldalunk „Kapcsolat” menüpontjában található űrlapon keresztül is felveheti velünk a kapcsolatot, ahol nevét, e-mail címét és telefonszámát kell megadnia, valamint röviden leírnia a problémát. E-mailben is elérhetők vagyunk a csotanystopinfo@gmail.com címen.
Megrendelés visszaigazolása: A megrendelés az előző pontban meghatározott módon történik, név és pontos cím megadásával, valamint a rovarprobléma leírásával. Telefonon mindig visszahívjuk a megrendelőt a rendelés megerősítése érdekében. Ekkor egyeztetjük az árat és az irtás időpontját. A megbeszélt időpontban kollégáink megérkeznek a helyszínre, ekkor válik a megrendelés fizetési kötelezettséggel járó szolgáltatássá.
Szolgáltatás díja és fizetés: Áraink a weboldal „Áraink” menüpontjában találhatók. A telefonon közölt árak tájékoztató jellegűek, az esetleges eltérésekről előzetesen tájékoztatjuk az ügyfelet a munka megkezdése előtt. A szolgáltatás elvégzéséről minden esetben számlát állítunk ki. A számla kiegyenlítése a helyszínen készpénzzel, azonnali átutalással vagy bankártyás fizetéssel történik. Amennyiben a fizetés nem történik meg, fenntartjuk a jogot, hogy jogi úton érvényesítsük követelésünket.
Szolgáltatás felelősségi köre: A rovarirtás hatékonysága számos tényezőtől függ, többek között a fertőzöttség mértékétől, az ingatlan állapotától, az alkalmazott módszertől és az ügyfél által megtett megelőző intézkedésektől. Amennyiben az épület szerkezeti hibái vagy egyéb külső tényezők miatt az irtás nem hozza meg a kívánt eredményt, cégünk nem vállal felelősséget. A megrendelő köteles gondoskodni az ingatlan rendszeres karbantartásáról és a megfelelő higiéniai körülmények fenntartásáról.
Berendezési tárgyak és károk: A megrendelő elfogadja, hogy a rovarirtást a szakmai szabályoknak megfelelően végezzük, azonban bizonyos esetekben előfordulhat, hogy a kezelés során kisebb szennyeződés vagy változás történik az ingatlan egyes részein. Amennyiben speciális óvintézkedések szükségesek (például értékes bútorok védelme), az ügyfélnek előzetesen tájékoztatnia kell a szakembereinket.
Panaszkezelés és jogorvoslat: Amennyiben az ügyfél panasszal kíván élni, azt e-mailben a csotanystopinfo@gmail.com címen vagy telefonon jelezheti. Vitás esetekben a Pest vármegyei Békéltető Testülethez fordulhat, amely segít a fogyasztói jogviták rendezésében.
Elérhetőségei: Cím: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. 4.em.2.Telefon: +36 1 792 7881E-mail: pmbekelteto@pmkik.huTovábbi információkat és bejelentkezést az ügyfélszolgálaton keresztül kérhet.
A megrendelő a szolgáltatás igénybevételével elfogadja a fenti feltételeket.